OPERARI/A MUNTADOR/A PROCESS/PURE MEDIA
Epos Spain (Grup Proman) és una consultoria de RRHH que opera des de fa més de 10 a nivell internacional. A Espanya som especialistes en treball temporal, selecció i formació. Som una empresa compromesa amb la igualtat d'oportunitats a totes les candidatures del procés de reclutament i selecció. Apliquem el mètode del CV cec per evitar fer distinció d'ètnies, sexe i ideologies. Actualment estem seleccionant un/a operari/a muntador/a process/pure media per a l'oficina de Manresa. Requisits: - Experiència mínima de dos anys com operari/a muntador/a CR Devices, ASME-BP. - Experiència mínima de 3 anys com soldador/a "tubero" amb experiència en orbital i TIG. - CFGM en Soldadura, Mecánica, Fluids, Pneumàtica o Electricitat. - Formació no academica: Interpretació de plánols, soldadura orbital TIG, mecánica, pneumàtica i electricitat, carnet de carretó, carnet de pont grúa, treballs en altura, plataformes elevadores, recurs preventiu. - Idiomes: Català i Castellà nivell molt alt. - Coneixements IT/Software nivell usuari. - Imprescindible tenir el permís B (cotxe) vigent. - Disponibilitat d'incorporació immediata. Funcions principals: 1. Analitzar els plànols de les OT's dels projectes per a la seva posterior fabricació i instal·lació 2. Fabricar i acoblar els equips, respectant la normativa aplicable i els plànols de l'OT, per obtenir uns equips eficients en els terminis definits. 3. Realitzar el muntatge, tant a casa client com a les instal·lacions d'Airplan, per a una correcta posada en marxa o per fer les proves internes. 4. Gestionar els recursos necessaris per dur a terme la fabricació i el muntatge dels equips (persones, materials, eines,…) per tal de minimitzar els costos de l'equip. 5. Participar en l'elaboració de les ITF i ITM per tal de definir els estàndards de muntatge. 6. Inspeccionar i verificar els treballs externalitzats per observar si compleixen la qualitat i el mètode de fabricació, a fi de comprovar que el procés de fabricació ha complert els estàndards requerits. 7. Participar en la capacitació de les noves incorporacions i el personal extern, així com donar feedback del seu rendiment, per tal de crear un equip eficient i eficaç. 8. Vetllar per la seguretat i la higiene, tant de la pròpia com de la dels companys, de la secció i del lloc de treball per evitar accidents i riscos. 9. Vetllar per la integració i el respecte de la diversitat de l'equip, fomentant la tolerància i el respecte, per tal de contribuir a un bon clima laboral. Competencies i habilitats: - Puntual - Metòdic i Rigorós - Planificació i Organització - Orientat al detall - Treball en equip - Flexibilitat i adaptabilitat - Multitasca - Empatia - Autonomia - Iniciativa i proactivitat - Ordenat i Higiene - Compromís Mobilitat Geogràfica: - Viatjar a nivell nacional (10%) - Viatjar a nivell internacional (5%) S'ofereix: - Posibilitat de passar a empresa.- Tipus de contracte: Jornada completa. Si vols desenvolupar-te en un entorn d'una gran empresa, aquesta és la teva oportunitat! No dubtis a enviar-nos la teva candidatura, perquè tenim ganes de conèixer-te.
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Resideixes al Bages i tens experiència com a TÈCNIC/A HIGIENE INDUISTRIAL I ERGONOMIA en entorn INDUSTRIAL preferiblement del sector QUÍMIC?
La persona seleccionada s'encarregarà de vetllar per la Salut i la Seguretat de les persones, i garantir que l' entorn, equips, instal·lacions i l´ambient de treball siguin segurs i saludables, per a tothom que treballi dins de l'organització i per el personal extern present, per aconseguir 0 situacions insegures, 0 accidents laborals i/o malalties professionals.
Quines seran les teves funcions dins l’empresa?
- Investigació d´ accidents/incidents per detectar les seves causes i fer el seguiment de la realització de les accions correctores establertes.
- Gestió vigilància de la salut per servei de prevenció aliè.
- Dur a terme auditories de seguretat i crear consciència als empleats en relació amb les obligacions de seguretat.
- Gestió internacional de la PRL i PCI.
- Verificació de mesures tècniques i organitzatives de prevenció de formació de ATEX i de fonts d'ignició.
- Verificació del compliment ATEX segons requeriments d'RD 681/2003 i RD 144/2016.
- Verificació d'idoneïtat d'equips elèctrics i mecànics, proposta de solucions tècniques pel compliment de la Directiva ATEX.
- Gestió i control Epis.
- Formació Pla emergència incendi, vessaments i simulacres.
- Anàlisi del risc de tasques de millora d´instal·lacions i processos.
- Realització de Permisos de Treballs Especials.
- Realitzar coordinació activitats empresarials amb contractistes, transportistes. Revisió i aprovació documentació.
- Seguiment del Pla de Formació anual en PRL
- Realització d'accions formatives i sensibilització en matèria de prevenció a treballadors
- Anàlisi de les desviacions i implantació de mesures preventives i correctives
- Vigilar la possible aparició de nous riscos laborals.
Què busquem?
Persona amb Formació Superior en Enginyeria Industrial amb formació específica en Auditores i Sistemes de Gestió de la Qualitat i Medi Ambient o experiència equivalent.
Persona amb el màster de PRL en triple especialització
- Imprescindible disponibilitat per viatjar a les filials del grup
- Imprescindible domini de català, castellà i anglès
- Domini eines ofimàtiques.
- Persona amb una experiència de 3 a 5 anys en lloc de similars responsabilitats en empresa industrial
- Pensem en un/a professional amb clares habilitats d’organització, planificació i comunicació. Una persona amb iniciativa i amb coneixements en el sector
Què oferim?
- L'oportunitat de formar part d'un projecte de futur, en una empresa amb elevada potencialitat de creixement.
- Projecte professional estable amb clares possibilitats de desenvolupament professional.
- Integrar-se a un equip jove i dinàmic en una empresa en una consolidada empresa
- Treballar en un entorn dinàmic i jove amb valors sòlids.
- Pla de carrera que combinarà retribució i formació.
- Horari amb entrada entre les 08:00 i les 09:00, sortida a les 16:30 o 17:30.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Des de Marlex estem col·laborant amb una empresa líder al sector de l'energia i amb forta presència internacional, en creixement i amb una aposta clara per la innovació i tecnologia, amb oficines prop de la localitat de Centelles (Osona, Catalunya).
Actualment, l’empresa vol incorporar a un/a Tècnic/a de Sistemes per unir-se al departament de sistemes i seguretat del grup. Aquesta persona exercirà un paper crucial en la gestió global del departament de tecnologies de la informació (IT) per a un dels seus clients i per a la mateixa empresa. Aquest rol implica la supervisió i administració de diverses plataformes i serveis, incloent-hi entorns Office 365, Active Directory, virtualització amb VmWare i VeamBackup, gestió de proveïdors externs, assistència a l'usuari (Nivell 2 de helpdesk), ticketing, i la gestió de xarxes i seguretat, incloent Firewall FortiNet.
Quines seran les teves funcions principals?
Les principals responsabilitats, per a la companyia i els clients de la mateixa, seran:
• Gestió de l'Entorn Office 365: administrar la gestió documental, supervisar i mantenir Exchange Online, garantir la integritat i seguretat de les dades a l'entorn Office 365.
• Administració del Domini Active Directory: gestionar i mantenir lestructura del domini Active Directory, implementar polítiques de seguretat i d'accés.
• Virtualització amb VmWare i VeamBackup: mantenir i optimitzar entorns virtualitzats, realitzar còpies de seguretat i assegurar la recuperació de dades.
• Assistència a l'Usuari (Nivell 2 de Helpdesk): proporcionar suport tècnic avançat als usuaris, resoldre problemes de hardware i software de manera eficient.
• Ticketing: gestionar el sistema de tiquets per al seguiment efectiu de problemes i sol·licituds.
• Gestió de VPNs, Xarxes i Networking: configurar i mantenir connexions VPN segures, supervisar la infraestructura de xarxa i resoldre problemes relacionats.
• Firewall FortiNet: administrar i mantenir el Firewall FortiNet per garantir la seguretat de la xarxa, implementar polítiques de seguretat i fer auditories periòdiques.
L’empresa ofereix…
• Incorporació en empresa sòlida, en creixement i líder al sector TIC.
• Formar part d’un equip de treball jove i dinàmic.
• Formació interna a càrrec de l’empresa.
• Horari de treball de dilluns a dijous jornada completa i divendres jornada intensiva amb horaris rotatius amb la gent del departament.
• Possibilitat de realitzar un dia de teletreball (a partir de quan l’equip consideri que la persona te l’autonomia necessària)
• Treball en equip multidisciplinar amb professionals altament qualificats.
• Contractació estable i directament amb l’empresa.
• Salari competitiu a valorar amb el candidat/a.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
TÈCNIC/A PRL FILIALS (internacional)
Resideixes a les rodalies de Girona i tens experiència com a TÈCNIC/A HIGIENE INDUISTRIAL I ERGONOMIA en entorn INDUSTRIAL preferiblement del sector QUÍMIC?
Quines seran les teves funcions dins l’empresa?
- Donar suport i col·laborar en general amb el Responsable PRL i seguretat
- Detectar riscos i planificar les accions per resoldre’ls.
- Gestionar els EPI’s. Entrega, control i seguiment.
- Programar, gestionar i fer seguiment de les revisions mèdiques
- Gestió de incidents i accidents laborals. Elaboració d’informes, fer la investigació, aplicar accions i tancament.
- Supervisar i controlar els treballadors d’empreses subcontractades en treballs de manteniment i noves instal·lacions.
Què busquem?
Persona amb Formació Superior en Enginyeria Industrial amb formació específica en Auditores i Sistemes de Gestió de la Qualitat i Medi Ambient o experiència equivalent.
Persona amb el màster de PRL en triple especialització
- Imprescindible disponibilitat per viatjar a les filials del grup
- Imprescindible domini de català, castellà i anglès
- Domini eines ofimàtiques.
- Persona amb una experiència de 3 a 5 anys en lloc de similars responsabilitats en empresa industrial
- Pensem en un/a professional amb clares habilitats d’organització, planificació i comunicació. Una persona amb iniciativa i amb coneixements en el sector
Què oferim?
- L'oportunitat de formar part d'un projecte de futur, en una empresa amb elevada potencialitat de creixement.
- Projecte professional estable amb clares possibilitats de desenvolupament professional.
- Integrar-se a un equip jove i dinàmic en una empresa en una consolidada empresa
- Treballar en un entorn dinàmic i jove amb valors sòlids.
- Pla de carrera que combinarà retribució i formació.
- Horari amb entrada entre les 08:00 i les 09:00, sortida a les 16:30 o 17:30.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar